Ενώ έχω επισκεφτεί και παλαιότερα τον χώρο είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη
Τώρα δυστυχώς απογοητευτικά
Γρηγόρη δουλειά μη προσεκτική τσαπατσουλιά ματωμένα υπονυχια
Ακριβό για την υπηρεσία που προσφέρει
V L•5 μήνες πριν στο Google
The place is stunning, the staff is kind and the work is professional. Bravo!
salit fridman•5 μήνες πριν στο Google
Όμορφος, καθαρός χώρος και καταπληκτική δουλειά 😍 …
Eleni K•7 μήνες πριν στο Google
Πολύ ωραίο μαγαζί!!! πεντακάθαρο!!!!πολύ ευγενικό το προσωπικό! μπράβοοοοοο σε όλα τα κορίτσια!!!🥰 …