Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Απογοητεύτηκα αρκετά από την επίσκεψή μου. Δεν αφαιρέθηκαν οι επιδερμίδες από τα νύχια των χεριών μου και το βερνίκι εφαρμόστηκε ασύμμετρα σε ορισμένα νύχια. Όσον αφορά το πεντικιούρ, αφαίρεσα το βερνίκι μετά από δύο ημέρες για να το ξανακάνω μόνη μου, καθώς το top coat είχε εφαρμοστεί μόνο κατά το ήμισυ και αυτό φαινόταν πάρα πολύ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νατάσσα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Melina•1 ημέρα πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νατάσσα•Πεντικιούρ
ΜΑΙΡΗ•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νατάσσα•Πεντικιούρ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός, προσεγμένος χώρος, ευγενική και φιλόξενη η Νατάσα, προσεκτική και σχολαστική σε όλες τις λεπτομέρειες στις τεχνικές της υπηρεσίες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νατάσσα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΚΑΘΗ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ζεστή, φιλική ατμόσφαιρα, άψογη εξυπηρέτηση, τέλειο αποτέλεσμα! Η Νατάσσα φιλική, ευγενική και χαμογελαστή!!!!🤩