This was my second visit, and even though it was 4 months since my first visit, they remembered me and welcomed me like a friend. I’m not in Athens often, but when I am I go here.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Tony•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όπως πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πούλια•Μανικιούρ
Maria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΟΤΑν επισκέφτηκα το κατάστημα με ενημέρωσε για χρέωση +5 ευρώ για την αφαίρεση του προηγούμενου υλικού στα πόδια ενώ αυτό δεν το έγραφε πουθενά όταν έκλεισα το ρβ μέσω της εφαρμογής όπως άλλα καταστήματα.
Ή δουλειά αρκετά μέτρια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Πεντικιούρ
Maria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🥰🥰🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Μιλενα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία ήταν πολύ καλή. Βέβαια, ενώ είχα κλείσει ραντεβού με άλλη συνάδελφο, χωρίς να έχω ενημερωθεί από πριν, με εξυπηρέτησε άλλη κοπέλα. Ηταν επίσης εξαιρετική, ωστόσο θα ήταν προτιμότερο να υπάρξει εξαρχής η σχετική ενημέρωση.