Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Νίκη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία και στο πεντικιούρ. Η δουλειά έγινε με μεγάλη φροντίδα και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά όμορφο και περιποιημένο.
Ο χώρος είναι πολύ καθαρός και προσεγμένος, ενώ η εξυπηρέτηση ήταν ευγενική και επαγγελματική. Σίγουρα ένα μέρος που αξίζει να επισκεφθείς.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Πεντικιούρ
Eleftheria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εμπειρία! Η Αγγελική έκανε εξαιρετική δουλειά στο μανικιούρ, με πολύ προσεγμένο και όμορφο αποτέλεσμα.
Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και η ατμόσφαιρα πολύ ευχάριστη, με επαγγελματισμό και φροντίδα στη λεπτομέρεια. Συνολικά μια πραγματικά καλή εμπειρία που σίγουρα θα επαναλάβω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Eleftheria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Η Αγγελική έκανε καταπληκτική δουλειά στο μανικιούρ μου – το αποτέλεσμα είναι πραγματικά υπέροχο και προσεγμένο στη λεπτομέρεια.
Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και το κλίμα τόσο φιλικό που νιώθεις αμέσως σαν στο σπίτι σου.
Σίγουρα θ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ
Eleftheria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ αξιόλογες κοπέλες, φουλ περιποιητικές και προσεχτικές πάντα! Ο χώρος καθαρός και πολύ cosy με ωραία αισθητική! Μουσική που σε ηρεμεί και ατμόσφαιρα που σε χαλαρώνει. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, τοπ υπηρεσίες, αξεσουάρ και προϊόντα επίσης! Μπράβο σας!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αγγελικη•Μανικιούρ