Η καλύτερη εμπειρία!!! Ήταν πεντακάθαρα ενώ τα κορίτσια ήταν πολύ φιλικά και επαγγελματικά.
Βρήκα που θα κάνω νύχια από εδώ και πέρα.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Όλγα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρια•19 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όμορφος χώρος, ευγενέστατες και χαμογελαστές κοπέλες, μεγάλη ποικιλία χρωμάτων αλλά κυρίως εξαιρετικό αποτέλεσμα. Θα ξαναπάω σίγουρα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Μανικιούρ
ΒΙΚΥ•27 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον, προσοχή στη λεπτομέρεια, άριστο αποτέλεσμα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κάτια•Μανικιούρ
Λενα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έψαχνα έναν χώρο για μανικιούρ και πεντικιούρ και τελικά επέλεξα το συγκεκριμένο κατάστημα. Η εμπειρία μου ήταν εξαιρετική: άψογη εξυπηρέτηση, συνέπεια στον χρόνο και πολύ προσεγμένο αποτέλεσμα. Έμεινα πραγματικά πολύ ικανοποιημένη και σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
androniki•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικός χώρος,χαμογελαστά και ευγενικά κορίτσια με άψογη και επαγγελματική τεχνική.
Θα ξαναπάω!