Υπέροχες όλες! πρώτη φορά εχουν μακρύνει τόσο τα νύχια μου!!
Μανικιούρ
Μαρία•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική εμπειρία! Το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό και επαγγελματικό, ο χώρος πεντακάθαρος και το αποτέλεσμα στα νύχια μου άψογο. Έδωσαν μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και ένιωσα πραγματικά περιποιημένη. Σίγουρα θα ξαναεπισκεφθώ το Ellania Beauty και το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Καρίνα•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Κάνω νύχια 15 χρόνια. Δύσκολα βρίσκεις τόσο καθαρό και επαγγελματικό μανικιούρ που ακόμα και 2 εβδομάδες μετά δεν έχω πετάξει ούτε Πετσακι, παρότι έχω δύσκολες παρανυχίδες και πάντα είχα κακή εικόνα μετά από 2 εβδομάδες μανικιούρ! Αυτή τη φορά τα νύχια μου είναι σαν να τα έκανα μόλις ! Πολύ προσεγμένα και καθαρά όλα! Πολύ φιλικό και ευχάριστο κλίμα + μασάζ + τέλειο σκραμπ που φτιάχνει η Ολγα! Ανυπομονώ για συντήρηση να δω και τα κορίτσια ξανά (αν και σίγουρα δε τη χρειάζομαι ακόμα)!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κάτια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Στελλα•17 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικό πεντικιούρ ,το καλύτερο που έχω κάνει ποτέ ! Οι κοπέλες ευγενέστατες ,με εξυπηρέτησε άψογα η Άννα .Το συστήνω ανεπιφύλακτα !