Πολύ ωραίος και καθαρός χώρος το αποτέλεσμα δεν με άφησε ικανοποιημένη
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαριτινα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφος χορός και εξαιρετική δουλειά ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Νέλη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το μανικιούρ ήταν πολυ καλό, το πεντικιούρ την επόμενη μέρα φάνηκε οτι είχαν μου κόψει λιγο παραπάνω τα πετσακια με αποτέλεσμα να πονάω! Overall καλή εμπειρία καθαρός χώρος, συμπαθητικα τα άτομα που εργάζονται και πολλές επιλογές χρώματων!!!!!!!!!!!