I really recommend this place!! The atmosphere was really nice and clean and the staff were really friendly. Kiriaki did my nails and she was very attentive and I couldn’t be happier with the outcome!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Isabella•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πραγματικά τα κορίτσια είναι φοβερά! Το μασάζ ποδιών είναι δώρο για τον εαυτό σας..
Μασάζ Ποδιών
Selina•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφο και καθαρό μαγαζί , πολύ κακο αποτέλεσμα δυστυχώς , κατά τ άλλα γλυκύτατα κοριτσάκια αλλά δεν μου είπαν ότι δεν δουλεύει το pos παρά μόνο στο τέλος , ευτυχώς είχα μετρητά , ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να έχει iris.