Καθαρός και καλαίσθητος χώρος, με επαγγελματικό προσωπικό και άψογη εξυπηρέτηση. Η δουλειά στα νύχια είναι προσεγμένη και ποιοτική. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Εύη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
My nails are different shapes I asked for my toes to be square and they were round and most of my fingers and toes are cut cause of how roughly it was done I am very unhappy with the service
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Rafa•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ προσεγμένα και όμορφα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Myrto•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη, και από το ημιμόνιμο και από τον υπέροχο χώρο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Μανικιούρ
Alis•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ο Πάνος είναι εξαιρετικός άνθρωπος, ωστόσο δεν είχε εμπειρία .την επόμενη ημέρα του μανικιουρ ξεφλουδισε. Πλήρωσα 25 ευρώ για ημιμονιμο μανικιουρ ενώ στην πλατφόρμα που έκλεισα το ραντεβού έλεγε 20 ευρώ. Επίσης το POS δεν δουλευε.