Τα κορίτσια όλα είναι πολύ ευγενικά και φαίνεται πως είναι εξαιρετικές στη δουλειά τους
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Πηνελοπη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
τέλεια όπως πάντα
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ανδρομαχη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ όμορφος και προσεγμένος χώρος, πολύ καθαρά, ωραία ατμόσφαιρα. Όλες οι κοπέλες ήταν πάρα πολύ ευγενικές και προσεκτικές στην δουλειά τους. Έκανα ημιμόνιμο και μου κράτησε για ένα μήνα χωρίς να χαλάσει καθόλου, φεύγω κάθε φορά ευχαριστημένη. Σίγουρα θα το ξαναεπισκεφτώ.
Μανικιούρ
Ματινα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
She did a great job, super attentive to detail. The salon was clean and aesthetic! I would definitely recommend this salon!!