Έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος, το προσωπικό ευγενικό και εξυπηρετικό, και γενικά η ατμόσφαιρα πολύ ευχάριστη. Το προτείνω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•Μανικιούρ
Δημητρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ φιλικό περιβαλλον. Πολύ καλή δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Aggeliki•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογος, καθαρός χώρος με υπέροχο προσωπικό 🤍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λέιντα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Σαρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήταν ένα ραντεβού που το έκλεισα 1 ώρα πριν και τους ευχαριστώ θερμά για αυτό & την άμεση ανταπόκριση της κράτησης. Ενώ έφτασα στην ώρα μου υπήρξε 20 λεπτά καθυστέρηση για να ξεκινήσει το πεντικιούρ. Είχα 2 κοψίματα στα δύο μεγάλα δάχτυλα με αίμα & μου έκοψε τα νύχια τόσο κοντά που πονούσαν. Άφησα tip λόγω παραμονής Χριστουγέννων και όχι λόγω καλής υπηρεσίας. Δεν θα το επισκεφτώ ξανά.