Ολα τα κορίτσια εξαιρετικά κ πολύ ευχάριστα! Και η Χριστίνα αλλά κ η Κυριακή, σε προηγούμενη επίσκεψη μου, ήταν εξαιρετικές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα•Μανικιούρ
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τέλεια έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Η Λειντα και η Χριστίνα άψογες στην δουλειά τους. Ο χώρος πανεμορφος με τέλεια ατμόσφαιρα. Επιτέλους βρήκα ένα καλό nail salon που τόσο καιρό έψαχνα.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Pola•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είναι η δεύτερη φορά που επισκέπτομαι το συγκεκριμένο κατάστημα και έχω μείνει απίστευτα ικανοποιημένη και εννοείται θα ξαναπάω. Ο χώρος καθαρός, όμορφος και τα κορίτσια απίστευτα ευγενικά. Η Κυριακή είναι πολύ αφοσιωμένη στην δουλειά της και πολύ σωστή επαγγελματίας, με λεπτομέρεια και προσοχή στο αποτέλεσμα. Και τις δύο φορές που πήγα μου έκανε τοπ νυχαρες