Πολύ καλά ήτανε μην αλλάξετε κουρέα ήταν όλα τέλεια κανένα παράπονο
Εξαιρετικός κομμωτής ο Παναγιώτης
Πολύ καλό κούρεμα και περιποίηση σε προσιτή τιμή.και πολύ καλή συζητηση
Τρομερός ο Παναγιώτης. Πολύ ευχάριστος χαρακτήρας και έκανε τον γιο μου να νιώσει φουλ άνετα αν και δεν του αρέσει να κουρεύεται. Συστήνω ανεπιφύλακτα!
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών