Με πήραν 15’ πριν από το ραντεβού μου για να μου πουν να πάω νωρίτερα, εάν μπορώ, γιατί έκλειναν. Χωρίς πρότερη ενημέρωση, έχοντας αποδεχτεί το ραντεβού μου 😬🥴
Μανικιούρ
Stefania•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση.
Σχηματισμός Φρυδιών
Θεανώ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα άψογα. Πολύ καθαρό μαγαζί!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελευθερία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι παροχές ήταν ότι περίμενα. Η ατμόσφαιρα ήταν μια χαρά.Η Αλντα έκανε ότι καλύτερο μπορούσε.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενική κ πρόθυμη η Αλντα. Σε ευχαριστω πολύ