Με την πρώτη ματιά δεν ήταν άσχημα τα νύχια απλώς ήταν αρκετά χοντροκομμένο το σχήμα.
Παρολα αυτά μετά από δύο ημέρες άρχισαν να ξεκολλάνε τα νύχια. Πήγα σε άλλο κατάστημα και μου έδειξαν ότι η βάση ήταν λάθος, υπήρχε topcoat αντί για κόλλα στη βάση
Extras Nail Salon
Katerina•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αλντα αστέρι👐🏻
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Domvrou•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελική•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν ξανάρχομαι ποτέ το δάχτυλό είναι χάλια μου έχει πρηστεί από το κόψιμο θα πάω αλλού να μου τα βγάλουν
Extras Nail Salon
Γωγώ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια πολύ ευγενικά, η δουλειά τους είναι καταπληκτική και το περιβάλλον πεντακάθαρο.