Ολα τέλεια και υπέροχα ☺️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ολγα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος και καθαρός! Ευγενέστατοι άνθρωποι και η Αλντα κατάλαβε αμέσως τι ήθελα και το «βρήκαμε» αμέσως… εννοείται θα ξαναπάω!
Συντήρηση Νυχιών
Σωτηρια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αλντα ήταν πολύ προσεκτική και είχε τα καλύτερα αποτελέσματα. Το περιβάλλον όπως πάντα μια χαρά.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ όμορφο και ήρεμο περιβάλλον!!
Πεντικιούρ
Ελευθερία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πρόβλημα ήταν ότι υπήρχαν ραντεβού ονλαιν σε πολύ κοντινά χρονικά διαστήματα με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη αναμονή όταν έφτανες εκεί. Η υπάλληλος, εξαιρετική, προσπαθούσε να εξυπηρετήσει όλα τα ραντεβού που είχαν κλειστεί τόσο κοντά το ένα το άλλο, αλλά δεν ήταν δυνατόν.
Επίσης ένα μανό ήταν σε κακή κατάσταση ( πολύ παλιό).
Με δύο λόγια, η υπάλληλος πολύ καλή, χωρίς η καημένη να μπορεί να πάρει ανάσα, αλλά μεγάλη αναμονή. Δεν νομίζω ότι θα επιστρέψω....