Όμορφο περιβάλλον γρήγορα και εξυπηρετικός κορίτσια 💜
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη Γ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο
Αποτρίχωση Φρυδιών
Ιωάννα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι όλα υπέροχα,ο χώρος πολύ όμορφος και η εξυπηρέτηση καταπληκτική,θα το ξανά προτιμήσω σίγουρα 💖
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ραφαέλα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
μανικιούρ με τροχό (που δεν προτιμώ) και στεγνό, δεν είχε μούλιασμα. Δεν έγινε εφαρμογή κρέμας μόνο λαδακι γύρω από τα νύχια.
Το πεντικιούρ ήταν ωραίο, με πίλινγκ και κρέμα, αλλά το βερνίκι δεν έστρωσε καλά. Οι κοπέλες πολύ ευγενικές και πρόθυμες