δυστυχώς δεν βρήκα ραντεβού εκεί που πηγαίνω συνήθως και είπα να δοκιμάσω την τύχη μου.. δεν έμεινα ευχαριστημένη απο την δουλειά τους. πολυ ερασιτεχνική
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Athena •περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον και παρά πολύ καλή εξυπηρέτηση !
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελενη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ωραία
Πεντικιούρ
Diana•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλικό περιβάλλον, τα κορίτσια πολυ συμπαθητικά. Πολυ ωραίος χώρος και καλη εξυπηρέτηση
Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες Πόδια
Αμαρυλλίς•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικό μαγαζί με πολύ γλυκιές κοπέλες να εργάζονται σε αυτό!!!! Η Βασιλεία που ασχολήθηκε με το μανικιούρ μου άψογη! εξαιρετικά άψογη και η κοπέλα που μου έκανε το σχηματισμό φρυδιων