Πολύ καλή δουλειά η Ξανθή με μεράκι δουλεύει την λεπτομέρεια στο ενισχυμένο ημιμονιμο στα χέρια, αλλά και σε όλες τις τεχνικές. Έχω κάνει και αποτρίχωση πρόσωπο και χέρια, έμεινα ευχαριστημένη. Πρόσχαρες και ευγενικές οι κοπέλες αλλά και η ιδιοκτήτρια η Δέσποινα. Τιμές πολύ λογικές και πολύ οικονομικές.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βικτωρία Σ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι υπέροχα!! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα •Μακιγιάζ
Μαλβίνα Ζ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως το λέει η λέξη : BeautyGun.
Πολύ καλό!
Συνέπεια, Ευγένεια, προσιτές τιμές.
Αποτρίχωση με Κερί για Άντρες
Οδυσσεασ Π.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο κλίμα. Οι κοπέλες πολύ συμπαθητικές. Πολύ προσεκτική αφαίρεση gel