Με μια πρώτη ματιά ήμουν ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα, καθώς και από την κοπέλα που ήταν ευγενεστατη. Γυρνώντας σπίτι ωστόσο παρατήρησα κενά σε αρκετά νύχια (εξωτερικά σημεία) που σημαίνει ότι δεν έγινε λεπτομερής δουλεια δυστυχώς.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Evangelia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα καταπληκτικά τέλειο κατάστημα και προσωπικό
Μανικιούρ
iwanna•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος και τα κορίτσια ήταν τέλεια 💫
Σχηματισμός Φρυδιών
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
επαγγελματιες ευχάριστες και γλυκομιλητες. συνιστώ άφοβα να πατε