ο χώρος είναι πολύ ωραίος και η Ξανθη φοβερή επαγγελματίας!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
katerina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αλεξάνδρα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Βρηκα ευκολα ραντεβου και τελευταία στιγμή. Πολύ ευγενικό και φιλικό προσωπικό, Είχα να επιλέξω από μεγάλη γκάμα χρωμάτων, Εγιναν κάποιες μικροδιορθώσεις και γενικα όλα καλα!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Pegs•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά και συμπαθητικά. Μου κάνουν το πιο ωραίο γαλλικό μανικιούρ κάθε φορά.