Είναι τα καλυτερότερα νύχια που έχω κάνει EVER!! Εγώ επέλεξα να κάνω επιμήκυνση gel με φόρμα και όλη η διαδικασία για μένα ήταν πολύ ευχάριστη. Ο χώρος αρχικά πανέμορφος με pink αποχρώσεις και καθαρός, τα κοριτσία απο την άλλη ήταν εξαιρετικές και πολύ χαμογελαστές. Η Ξανθή η κοπέλα που με ανέβαλε ήταν πολύ προσεγμένη στην δουλειά της, επαγγελματίας και πολύ προσεκτική. Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα το BeautyGun θα μείνετε ενθουσιασμένες με το αποτέλεσμα όπως και γω!!
Extras Nail Salon
Χριστίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η καλύτερη δουλειά που μου έχουν κάνει ποτέ !!και τα κορίτσια τα πιο ευχάριστα και τα πιο ευγενικά ❤️
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Σοφία Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια,τίποτα αρνητικό
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βασιλικη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά αλλά δυστυχώς η δουλειά αρκετά μέτρια, με τα ίδια χρήματα βρισκω καλύτερη ποιοτητα σε αυτές τις υπηρεσίες.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χρύσα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια ήταν υπέροχα! Πολυ γρήγορο ραντεβού και όμορφος χώρος. Το αποτέλεσμα ήταν παρά πολυ ωραιο!