Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελική•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο πεντικιούρ που μου έχουν κάνει ποτέ, Η Δέσποινα πολύ προσεκτική, επέμενε στα δύσκολα σημεία και το πεντικιούρ πραγματικά διαρκεί πάρα πολύ! Έχω υπερβολικά σκασμένες φτέρνες με ραγάδες κι έφυγα με βελούδινα πόδια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο