Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Συντήρηση Νυχιών
Ευτυχία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια κάνουν πάρα πολύ καλά τη δουλειά τους.10 με τονο για την εξηπηρετηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρούλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φωτεινή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλές τεχνίτριες όλες και πολύ φιλικές.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρούλα •Συντήρηση Νυχιών
ΣΑΡΑΒΑΚΟΥ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Σταυρούλα είναι εξαιρετική επαγγελματίας και πολύ καλός άνθρωπος!!!
Επίσης τα κορίτσια πού δουλεύουν εκεί είναι πολύ καλές στην δουλειά τούς κ πάντα με το χαμόγελο!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
eirini•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο