Πραγματικά από τα καλύτερα πεντικιουρ που μου έχουν κάνει! Η Δέσποινα είναι πολύ προσεκτική κι επιμελής. Έχω θέμα με σπασμένες φτερνες και πάντα φεύγω με βελουδινσ πόδια! Επίσης το πεντικιουρ διαρκεί τουλάχιστον 3 εβδομάδες!Συνιστώ το ινστιτούτο ανεπιφύλακτα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Γιωτα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλά!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ποντικάκη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άμεση εξυπηρέτηση, έμπειρο και φιλικό το προσωπικό. Ωραίο περιβάλλον!
Πεντικιούρ
Ποντικάκη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία δουλειά στα νύχια
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μίρκα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό αποτέλεσμα! Ήρεμο και ευχάριστο περιβάλλον!