Η Αθηνά είναι πολύ καλή επαγγελματίας! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Θα ξαναπάω οπωσδήποτε.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΦΗ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μπράβο στα κορίτσια πού δουλεύουν εκεί είναι εξαιρετικές!!
Πάντα με το χαμόγελο και την διάθεση να σε εξυπηρετήσουν!!
Και το αποτέλεσμα βγαίνει πάντα άψογο!!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ειρηνη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος και καθαρός χώρος με μεγάλη ποικιλία σε χρώματα και τεχνικές. Η Αθήνα ήταν φιλική και άμεση, σχολαστική με προσοχή στη λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Σίγουρα θα το επισκεφθώ ξανά!
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Nantia •10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός χώρος και η κοπέλα πάρα πολύ εξυπηρετική!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Anna•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Δέσποινα ήταν πολύ ευγενική και φιλική! Μου έκανε συντήρηση acrygel και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!♥️