Αν και είχα ραντεβού για τις 17.15 και μετά άλλαξε και έγινε 17.00 και εν τέλη πήγα 17.15, η Δέσποινα ήταν εξαιρετική και επαγγελματίας και μέσα σε λίγο χρόνο, κατάφερε και κάναμε το γαλλικό που ήθελα. Είμαι σίγουρη ότι θα κρατήσουν και τα νύχια και θα τα ξανα πούμε στην επόμενη επίσκεψη! Ευχαριστώ!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Λουίζα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα είναι επαγγελματίας
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ελενη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά που πηγαίνω, επιβεβαιώνομαι για την επιλογή μου. Η Δέσποινα εξαιρετική σε όλα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Γιωτα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
I had a wonderful experience with my manicure! The staff was very professional while also making me feel comfortable and welcome. They took the time to listen to what I wanted, gave great advice on color and style, and paid attention to every detail. The atmosphere was relaxing, and their friendly approach made the whole visit enjoyable. My nails look beautiful and well cared for—I’ll definitely be coming back and highly recommend their services!