Οπως πάντα τέλεια εξυπηρέτηση και υπέροχο αποτέλεσμα! Ευχαριστώ και πάλι!
Εξυπηρετήθηκε από Βασιλική •Γυναικείο Κούρεμα
Irini•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κλίμα ήταν τέλειο. Και η Βασιλική ήταν πολύ φιλική και πολύ καλή στη δουλειά της.
Εξυπηρετήθηκε από Βασιλική •Χτένισμα
Κωνσταντίνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απόλυτα φυσικό αποτέλεσμα.
Εξυπηρετήθηκε από Βασιλική •Balayage
Νικολεντινα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία, θα το ξαναεπισκεφθω σίγουρα!
Εξυπηρετήθηκε από Σοφία •Πιάσιμο Μαλλιών
Ειρήνη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν υπέροχα, δεν έχω κάτι αρνητικό να πω. Το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό , καλύτερο από όσο περίμενα και η εξυπηρέτηση το ίδιο.
Θα σας επισκεφτώ ξανά σίγουρα