Εξαιρετική δουλειά κάθε φορά! Τις εμπιστεύομαι απόλυτα και δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ. Ακούνε πάντα τι ζητάω, με συμβουλεύουν σωστά και το αποτέλεσμα είναι ακριβώς αυτό που θέλω. Κάνω ξανθό μπαλαγιάζ και το χρώμα βγαίνει πάντα υπέροχο, με διάρκεια, ενώ τα μαλλιά μου παραμένουν υγιή και λαμπερά. Φαίνεται η εμπειρία και η αγάπη τους για τη δουλειά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Chrysa Androutsou•4 μήνες πριν στο Google
Εξαιρετικο κομμωτηριο καθαρο με πολυ καλη αισθητικη με ολα τα κοριτσια χαμογελαστα και παντα προθυμα για το τελειο αποτελεσμα !!
Κανω ανταυγειες και το αποτελεσμα ειναι φανταστικο!Ευχαριστω πολυ την ιδιοκτητρια Ersi Machaira🥰❤️ …
ΑΛΙΚΗ-ΑΛΕΞΙΑ ΔΕΡΒΕΝΤΖΑ•4 μήνες πριν στο Google
Ένα εξαιρετικό κομμωτήριο στο κέντρο της πόλης! Ο χώρος είναι πολύ καλαίσθητος και το προσωπικό ιδιαίτερα ευγενικό και καταρτισμένο! Η εμπειρία μου από το κούρεμα και το χτένισμα που έχω ζητήσει αρκετές φορές με κάνει να το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Βασιλική Λιάρου•4 μήνες πριν στο Google
The best
TIGER BOXING CLUB TIGERBOXINGCLUB•4 μήνες πριν στο Google
Έχω πάει δύο φορές στο κομμωτήριο για μπαλαγιάζ. Την πρώτη φορά έμεινα ικανοποιημένη, όμως τη δεύτερη κατέστρεψαν τα μαλλιά μου. Τα πάνω μαλλιά είναι κομμένα στη μέση και οι ηδη ντεκαπαρισμένες τούφες έχουν κίτρινες αποχρώσεις, ενώ άλλα σημεία είναι ψυχρά .
Από την πρώτη κιόλας μέρα το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό.
Είναι από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να σου συμβούν στα μαλλιά, γιατί δεν υπάρχει κάποια άμεση λύση. Και το χειρότερο; Ζητάνε ένα πανάκριβο ποσό που είναι απαγορευτικό για αυτό το αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά, η κοπέλα ήταν ευγενέστατη, αλλά αυτό δεν αλλάζει την καταστροφή που έχει γίνει. Απόλυτη απόγνωση. Δεν το συνιστώ σε κανέναν.