Κριτικές για Allure Ιωάννινα

28ης Οκτωβρίου 26, Ιωάννινα

Έλεγξε την διαθεσιμότητα και κλείσε ραντεβού οnline

Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,8
88 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Εξαιρετική εμπειρία! Ο χώρος είναι πολύ όμορφος, καθαρός και προσεγμένος, Ευχάριστη και χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Το προσωπικό είναι ιδιαίτερα ευγενικό, χαμογελαστό και πολύ επαγγελματικό, σε κάνουν να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή. Έκανα μανικιούρ, πεντικιούρ και κούρεμα με χτένισμα και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά άψογο. Δίνουν μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και φαίνεται ότι αγαπούν αυτό που κάνουν. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και οργανωμένη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Άψογη!!!!!
Υπέροχη εμπειρία! Εξαιρετική δουλειά σε μαλλιά και νύχια, με πολύ ευγενικό προσωπικό.
Εννοείται το καλύτερο κομμωτήριο της πόλης!! 🥰🥰 Θα ήθελα να επισημάνω πρώτα από όλα την άψογη εξυπηρέτηση και την ευγένεια όλων των υπαλλήλων. Το κομμωτήριο είναι πολύ καθαρό, προσεγμένο, με μοντέρνο εξοπλισμό και μεγάλη ποικιλία προϊόντων που μπορείς να αγοράσεις. Το πρόσφατο ραντεβού μου, την προηγούμενη βδομάδα, ήταν για ανταύγειες, θεραπεία και κούρεμα. Με ανέλαβε η Εύη 🤩🤩 και το αποτέλεσμα............. Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο!!! 😍😍😍Μου το επιβεβαίωσαν άλλωστε και τα θετικότατα σχόλια γνωστών και φίλων!! 😍😍😍 Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!! Να το επιλέξετε!!
Το χειρότερο κούρεμα που μου έχουν κάνει απ όλες τις απόψεις. Ενα απλό ίσιο καρέ γεμάτο ουρές και τούφες που δεν έχουν κοπεί. Και το χειρότερο, είπα να μου αραιώσουν λίγο τις αφέλειες και με το ψαλίδι αραίωσης άφησε 3 τρίχες. Το αποτέλεσμα; Να μην κάθονται οι αφέλειες και να πρέπει για τον επόμενο μήνα να κυκλοφορώ με τσιμπιδακια γιατί απλά δεν κάθονται και πετάνε. Είναι τόσο κακό κουρεμένες που έχουν κενά με τούφες που είναι στην κυριολεξία ένα δάχτυλο. Έχω αυτό το κούρεμα χρόνια. Πρώτη φορά με κουρεύουν τόσο χάλια. Οταν δε, είπα στην κομμώτρια ότι δεν μου αρέσει η αφέλεια δεν έκανε τίποτα ώστε να την διόρθωσει και μου έλεγε «έλα καλέ γιατί; Μια χαρά είναι». Επίσης περισσότερη ώρα ήταν η αναμονή (είχα ραντεβού) παρά το κούρεμα.Ενα αστέρι μόνο και μόνο για την κοπέλα που λούζει που είναι ευγενέστατη και πολύ γλυκιά. Αλλιώς ούτε ένα.