Είχα πάει τον Ιουλίου για κούρεμα μου έιχε κάνει ένα υπέροχο μαλλί και χθες είπα να ξανά πάω (κατά τύχη με εξυπηρέτησε η ίδια κοπέλα)..της είπα να μου πάρει λίγο τις άκρες και το κάτω μέρος θέλω να κράτηση το σχήμα του να ΜΗΝ είναι ίσιο και απλά μου κατέστρεψε το μαλλί έκανε ότι της είπα να μην κάνει
Nancy dalietou•6 μήνες πριν στο Google
Perfect !
Olga Pulla•περίπου 1 χρόνο πριν στο Google
Top 🔝 …
coffeeberry ioannina•περίπου 1 χρόνο πριν στο Google