Υπέροχη εργασία συντήρησης από την Αγγελική όπως πάντα! Ευγενέστατη, χαμογελαστή & εξυπηρετικότατη πάντα η υπεύθυνη του κομμωτηρίου !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αργυρώ •Συντήρηση Νυχιών
Christine•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα καλά και ωραία, η Αγγελική είναι πολύ καλή .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αργυρώ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΆΝΝΑ-ΜΑΡΊΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αργυρώ •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Mara•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Σχετικά ψυχρή αντιμετώπιση, το αποτέλεσμα δεν είναι κακό αλλά δεν έχω ξανα πάει σε κομμωτήριο και στο τέλος να μην μου ισιωσουν τα μαλλιά.. δεν θα ξανα πάω ούτε το προτείνω.