Το πεντικιούρ είναι ξηρό ( χρήση μόνο τροχού) χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επιλογής ούτε καν εκ των προτέρων ενημέρωση. Μέτριο το τελικό αποτέλεσμα! Η Αγγελική αρκετά φιλική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Πεντικιούρ
Χριστίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν πολύ καλά.Ευχαριστώ!!!
Εξυπηρετήθηκε από Φιλιώ •Χτένισμα
ΕΛΕΑΝΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αγγελικη εκτός από καλή επαγγελματία είναι πολύ ευχάριστη παρέα❤️
ΆΝΝΑ-ΜΑΡΊΑ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή Εξυπηρετηση και στην ωρα τους !!
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Σταμπουρλου•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αργυρώ •Συντήρηση Νυχιών