εξαιρετική κομμώτρια παλιάς κοπής με εμπειρία και επαγγελματισμό!!!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Αθηνά•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο κατάστημα ήταν καλή. Το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό και φιλικό. Θεωρώ ότι στο θέμα της καθαριότητας υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Επισης το μανικιούρ ημιμόνιμο που έκανα χάλασε μετά από λίγες ημέρες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αργυρώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο