Πήγα για γυναικείο κούρεμα (φιλάρισμα) με την Αγγελική και βγήκα πολύ ευχαριστημένη. Έχω σπαστά/μπουκλωτά μαλλιά και δεν τα έχω δει ποτέ τόσο ωραία! Το κομμωτήριο και η κομμώτρια της επιλογής μου.
Εξυπηρετήθηκε από Αγγελική •Γυναικείο Κούρεμα
Κωνσταντίνα•28 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικό προσωπικό. Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο. Είναι η πρώτη μου επιλογή
Εξυπηρετήθηκε από Πέτρα •Χτένισμα
Ioanna•29 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο προσωπικό. Εχω μείνει πολύ ευχαριστημένη με τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου
Εξυπηρετήθηκε από Αγγελική •Χτένισμα
Ioanna•29 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ εξυπηρετικό προσωπικό. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα