Είχα κλείσει ημιμονιμο χεριών. Την πρώτη φορά πήγα μέσα σε ένα μισάωρο με είχαν τελειώσει. Το θέμα ομως δεν είναι αυτό. Λίγες ώρες μετά το χρώμα έσκασε σχεδόν σε όλα τα νύχια και άρχισε να βγαίνει. Πήγα 2 μέρες μετά για διόρθωση χρειάστηκε να τα κάνουμε ξανά όλα από την αρχή με άλλο χρώμα, μήπως και έφταιγε το νύχι μου με το συγκεκριμένο χρώμα. Το αποτέλεσμα ήταν σχεδόν το ίδιο. Το χρώμα έσκασε 4 μέρες μετά. Πράγμα που δεν μου έχει ξανά γίνει. Δεν ξέρω για το κομμωτήριο αλλά τα νύχια δεν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΖΗΒΟΝΤΣΗ•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
οκ........
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αγγελική•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Φιλιώ, πάντα φεύγω πολύ ευχαριστημένη. Την συστήνω ανεπιφύλακτα!