Όλα ήταν υπέροχα, πολύ ευγενικές όλες οι κοπέλες! φοβερό χτένισμα!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Anthi•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικο
Εξυπηρετήθηκε από Αγγελική •Χτένισμα
Μαρια•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για να κάνω λούσιμο κ να φτιάξω κάτι ευκολοδιαχειρίσιμο για το τριήμερο, μου έκαναν μασαζ κ χαλαρωσα φουλ στο λούσιμο. Μετά οι κοτσίδες ήταν μονόδρομος. Μου στεγνωσαν 2 κορίτσια τα μαλλιά , με χτενισαν και μου έκαναν σε χρόνο dt τα κοτσίδια! Ευχαριστώ!:):)
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Niki•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως κάθε φορά, είμαι πολύ ευχαριστημένη με το κούρεμα και την γενική εξυπηρέτηση
Εξυπηρετήθηκε από Ιφιγένεια •Γυναικείο Κούρεμα
Δάφνη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά που πάω, όλα άψογα.Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά, η ατμόσφαιρα ζέστη και το μαγαζί λάμπει.