Πηγαίνω εβδομαδιαία για μανικιούρ. Η Νίκη φροντίζει να διατηρώ το μήκος που θέλω στα νύχια μου και να είναι πάντα περιποιημένα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ
Christine•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ ευχαριστο και μοντερνο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
ΕΙΡΗΝΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Στεφανία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
super
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ
ΛΟΥΚΟΥΤΟΥ Χ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Manicure express (15') (σχήμα &βαφή απλό βερνίκι).Στο site treatwell στα 4€. Έκλεισα ηλεκτρονικά για 17:15,αφού υπολόγισα και πιθανή καθυστέρηση στα ραντεβού τους, ώστε να τελειώσω μέχρι 17:45.Ήμουν ακριβώς στην ώρα μου. Μετά απο 15' αναμονής, ρώτησα πότε υπολογίζουν να με πάρουν, γιατί 17:50 έπρεπε να έχω φύγει. Η κα Αδαμαντία με ανέλαβε,δεν θυμόταν τι έχω κλείσει&της έκανε εντύπωση που ήθελα να φύγω συγκεκριμένη ώρα.Χρέωσαν 5€ με δικαιολογία ότι λίμαραν τα νύχια(!). Μετριότατη εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ