Πηγαινω χρονια στην Μαρια κ ειμαι πολυ ευχαριστημενη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Συντήρηση Νυχιών
Σωτηρια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τα κορίτσια. Πεντικιούρ και φρύδια. Μπράβο τους.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Θεραπείες Φρυδιών και Βλεφαρίδων
ΜΑΡΙΝΑ ΚΟΚΚΑΡΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
Στέλλα Β.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος ευγενικό προσωπικό μια χαρά και οι υπηρεσίες όταν όμως έρχεται η ώρα να πληρώσεις χρεώνουν ότι τους κατέβει χωρίς τη σχετική ενημέρωση πριν. Κρίμα γιατί ενώ έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τα κορίτσια θα το σκεφτώ αν θα ξαναπάω γιατί θέλω εξαρχής να γνωρίζω τι θα πληρώσω κι όχι κατόπιν εορτής