Ανεξάρτητα από την Νίκη, το υπόλοιπο κλίμα ήταν περίεργο και κάπως πιεστικά ως προς το να κάνουμε καλή κριτική στο Google
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ
ΠΛΑΒΟΥΚΟΥ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πρώτη φορά στο στούντιο, κανένας δεν μου συστήθηκε. Η κυρία που μου έκανε τα φρύδια ήταν ειρωνική απέναντι μου και μου έκανε το ένα φρύδι αρκετά κοντύτερο απ'ότι ήταν και σε σχέση με το άλλο, ενώ είχα τονίσει ότι δεν θέλω να αλλάξει το σχήμα. Δεν μου πρόσφερε επιλογές σχετικά με τη μέθοδο, δεν μου είπε καν ότι θα γίνει με κερί. Επίσης με έκαψε με το κερί. Δεν θα το πρότεινα.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Evie•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, ευχάριστο περιβάλλον , ευγένεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ
Κατερίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ
Στέλλα Β.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μέτριο το αποτέλεσμα στο τζελ, αρκετά χοντρό και κακής ποιότητας το υλικό , δεν έφταιγε η κοπέλα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο