Ήμουν στο χώρο ακριβώς την ώρα του ραντεβού μου(19:15). Μπήκα μέσα δεν χαιρέτησαν καν. Μπροστά μου 3 αναμονές. Και οι 4 υπάλληλοι εξυπηρετούν προηγούμενες κρατήσεις. Ένα μισάωρο μετα εχουν περάσει και οι 3 πελάτισσες που βρίσκονται σε αναμονή και περιμένω να μαι εντός λίγων λεπτών η επόμενη. Έχουν περάσει τρία τέταρτα και δεν μου έχει μιλήσει κανείς! Ούτε καν να μου πει «καλησπέρα θα υπάρχει η «χ» αναμονή» Σηκώθηκα και έφυγα! Απαράδεκτο. Έστω ενημερώστε! Σεβαστείτε το χρόνο μας
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βασιλοπουλου•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Στεφανία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια έμεινε πολύ ευχαριστημενη με το αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
Christina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γρήγορο και εξαιρετικο αποτέλεσμα . Ευγένεια και φιλικότατο περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βάλια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχη εμπειρία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαντώ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο