Πολύ εξυπηρετικό προσωπικό και φανταστική δουλειά και διάθεση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Elli•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
…………….. …………….. …………….. …………….. ………………..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΒΧ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος και καθαρός χώρος. Η Νίκη που με περιποιήθηκε ήταν γλυκύτατη και πολύ ευγενική! Η δουλειά της πολύ καλή θα έλεγα, θα την πρότεινα και θα ξανά πήγαινα στο μέλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τα κορίτσια εξαιρετικά στη δουλειά τους ! Ζεστό και φιλικό περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βάλια Νταϊφώτη •11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον, αξιόλογες υπηρεσίες, όμορφο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ