Μου άφησε πολύ καλή εντύπωση αυτό το μαγαζί
Καθαριότητα εξυπηρέτηση Ευγενία προθυμία πολύ καλές τιμές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ
Κατερινα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφη ατμόσφαιρα και διάθεση στο μαγαζί! Γρήγορη εξυπηρέτηση με χαμόγελο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινε πολύ ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΓΓΕΛΙΚΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή δουλειά!! μπράβο σε όλα τα κορίτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
TANIA•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκλεισα πακέτο για 34€ και πλήρωσα 46. Άλλαξα 4 τεχνίτριες, καθόλου ευχαριστημένη., τα εργαλεία ήρθαν σε κάτι μπωλακια με νερό δεν ξέρω αν ήταν καθαρά με πονεσαν στο μανικιούρ, άκουγαν ραδιόφωνο και τραγουδούσαν ολες. Δεν ξαναπάω σε καμία περι0τωση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο