πήγα για ενα απλο μανικιούρ και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη απο το αποτέλεσμα. το χρώμα που διάλεξα ήταν προφανώς παλιό και δεν απλωνοταν σωστά, αφηνε γραμμές στο νυχι. ζήτησα να μου τα ξεθάψει και εντελώς!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικό περιβάλλον και πολύ καλή ποιότητα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Kali•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Value for money υπηρεσία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ