Η εμπειρία μου ήταν καλή, παρόλα αυτά έκλεισα ραντεβού για τοποθέτηση ακρυλικού και μετά από 5 μέρες έχασα 3 νύχια.. Η τοποθέτηση είναι πολύ λεπτή και για αυτόν τον λόγο σπάνε πολύ εύκολα. Για 40€ περίμενα καλύτερο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Eleni•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Μετριο αποτελεσμα σε σχεση με το κοστος. Ελαχιστο βερνικι στις δυο στρωσεις.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Georgia•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή δουλειά και καλο κλιμα.Συστηνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άντα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Γεωργία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες εξαιρετική δουλειά, ευγένεια, καθαριότητα, φιλικό περιβάλλον και σωστές τιμές. Το μόνο αρνητικό ήταν η αναμονή πάνω από μισή ώρα, αν και είχα κλείσει ραντεβού. Κατά τ άλλα το προτίνω και θα το ξαναπροτιμήσω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΕΓΚΥ•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα εξαιρετική δουλειά, με επαγγελματισμο και ευγενεια, χωρίς καθολου αναμονή, όλα τέλεια, φοβερό το αποτέλεσμα ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο