Πολύ καλό κούρεμα! Ευγενική και εξυπηρετική η κα Αναστασία ! Ευχαριστώ πολύ!
Εξυπηρετήθηκε από Κέλλυ •Γυναικείο Κούρεμα
Βάσω•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον! Φοβεροί επαγγελματίες! Ευχαριστώ πολυ κυρίες μου
Εξυπηρετήθηκε από Κική •Πιάσιμο Μαλλιών
Elen•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κομμωτήριο!! Ευγενικό και έμπειρο προσωπικό
Εξυπηρετήθηκε από Κική •
Ανταύγειες για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εμπειρία. Θα ξανά έρθω. Ιδικά τις ανταύγειες τι πετυχαίνει 100%.
Εξυπηρετήθηκε από Κέλλυ •
Ανταύγειες για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Εύη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η πρώτη μου εμπειρία στο κομμωτήριο ήταν η θεραπεία με την κερατίνη. Έκτοτε δεν πήγα και ούτε θέλω να πάω πουθενά αλλού. Ωραίο περιβάλλον, επαγγελματισμός και εκπληκτικά αποτελέσματα!