Όλα καλά και ωραία. Ευγενικό και εξυπηρετικό προσωπικό. Ωραία μουσική. Καθαρό περιβάλλον.
Εξυπηρετήθηκε από Κέλλυ •Κούρεμα Αντρικό
Επιτροπίδης Βασίλης•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
για ακομα μια φορά, ήτανε όλα μια χαρά! η Αναστασία μου έκανε ένα πολύ προσεγμένο και ωραίο κούρεμα, το ευχαριστιεμαι καθημερινά το μαλλί, τι καλύτερο ❤️
Εξυπηρετήθηκε από Αναστασία •
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Magda•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεύτερη φορά που με χτενίζει η Κέλλυ και το αποτέλεσμα ήταν άψογο. Ευχαριστώ πολύ!