Άριστοι άνθρωποι και επαγγελματίες! Συστήνω ανεπιφύλακτα!
Εξυπηρετήθηκε από Κέλλυ •Γυναικείο Κούρεμα
Mary•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστοι άνθρωποι και επαγγελματίες! Συστήνω ανεπιφύλακτα!
Εξυπηρετήθηκε από Κέλλυ •Βαφή Μαλλιών
Mary•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά πήγα σε αυτό το κομμωτήριο και πραγματικά δεν έχω ξαναπάει σε καλύτερο. Όλα τα άτομα ήταν τέλεια πάρα πολύ ευγενικά και μέσα στο χαμόγελο. Πήγα για να κάνω κούρεμα για τα σγουρά μαλλιά μου και ήταν οι ΜΟΝΟΙ που μου το έκαναν σωστά και ακριβώς αυτό που ήθελα. Χίλια ευχαριστώ ❤️
Εξυπηρετήθηκε από Κέλλυ •Κούρεμα Σγουρά Μαλλιά
ΘΑΛΕΙΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα!
Ανταύγειες για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Kyra•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος με μια δεμένη ομάδα με ευχάριστο κλίμα! Η Κλειώ είναι γλυκύτατη και πρόσχαρη. Μ' αρέσει που δίνει έμφαση στην λεπτομέρεια και ακούει αυτό που ζητάς. Κατά την διάρκεια του κουρέματος μου ήταν μια όμορφη συντροφιά. Ευχαριστώ και για τα δείγματα που μου δώσατε!