Έμεινα πολύ ευχαριστημένη, και από τον χώρο και από την εξυπηρέτηση. Η τεχνητρια που μου έκανε την υπηρεσία πολύ ευγενική. Ήταν γρήγορη με ένα τέλειο αποτέλεσμα 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Παναγιώτα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα χαμογελαστές και ευγενικές όλες οι κοπέλες. Αψογη εξυπηρέτηση. .Πολύ καλή δουλειά και νύχια που κρατάνε καιρό. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Efstathoula•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Κατερίνα Κ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπεροχη !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρύσα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο