Το καλύτερο της πόλης!!! Τα κορίτσια είναι πολύ φιλικά, συνεργάσιμα και άψογοι επαγγελματίες!!! Το περιβάλλον ζεστό, φιλικό, φανταστικό!!!! Η ιδιοκτήτρια δε, ΘΕΑ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βασιλική•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα υπέροχα και τέλειο αποτέλεσμα, μπράβο σε όλα τα κοριτσια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΤΟΥ. ΠΑ.•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
😍😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Anastasia•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν υπέροχα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία Σ•Συντήρηση Νυχιών